Pe tarâmul de dincoace

Lucruri pe care le gândesc atunci când nu gândesc

Şi a fost un Valeriu Sterian…

Posted by nedeia pe 05/11/2008

Vali Sterian – Iluzia Unei Insule
Asculta mai multe audio Muzica »

Valeriu Sterian – Filozofie despre nimic
Asculta mai multe audio Muzica »

Încă nu îmi vine a crede că un asemenea artist valoros nu mai este printre noi. Din 2000 încoace tânjim să mai ascultăm melodiile noi, textele pline de farmec şi de înţeles. Nu am găsit mulţi artişti în România de valoarea acestui om. Şi probabil că nu voi mai găsi, dacă se continuă promovarea aceasta a non-talentului şi a non-valorii.

Mi-am amintit ieri de momentele în care l-am cunoscut în concerte şi apoi într-un studio radio. Mi-am amintit că, datorită faptului că am cântat una din melodiile sale mai puţin cunoscute, am avut ocazia să îl cunosc şi să cânt cu el. Acea melodie. Moment irepetabil, unul din acele frumoase momente ale tinereţii, când încă mai visezi, când încă mai crezi că vei avea tot timpul din lume pentru a face ceea ce vrei.

Ieri am citit cu nostalgie cuvintele de bine pe care le-au spus despre domnul Sterian mulţi prieteni, într-o ediţie specială a Jurnalului Naţional, dedicată vieţii sale artistice. Mi-am amintit că profesoara mea de psihologie din liceu era doamna Lucia Sterian, ale cărei cuvinte le sorbeam atât pentru faptul că era o profesoară excelentă cât şi pentru numele său. Ieri mi-a părut rău că am o chitară care zace în colţul casei, nefolositp decât foarte rar.

Ieri mi-am amintit de o femeie deosebită , cu care nu am mai luat legatura de prea multă vreme. Sper să îşi mai amintească de mine şi să îmi răspundă la mesaje…

 

„E numai iluzie, dincolo-s eu, te-aştept cu făclii patru mii şase sute..”

Lasă un răspuns

 
