Pe tarâmul de dincoace

Lucruri pe care le gândesc atunci când nu gândesc

Acasă

Posted by nedeia pe 15/01/2009

Pleo se află încă în pântecele încăpător al cutiei sale, plină de polistiren expandat. Undeva pe o masă se încarcă bateriile care îi vor ţine de foame o dată ce va deschide ochii. Putem spune că Pleo visează , că se bucură de starea de gestaţie… dacă Pleo ar fi pui de mamifer…

De fapt Pleo încă stă cuminte în oul său. Cuibul este gata pregătit, frunza stă lângă el aşteptând prima trezire…

–-

În curând va fi ziua mea. Sunt deja la o vârstă la care societatea spune că ar trebui să am preocupări mai seriose, dar nu este cazul. Nu vreau să mă conformez, prefer să mă joc copilăreşte, aşa că, în locul unei pisici, l-am primit pe Pleo.

Pleo încă nu are nume. Nu m-am hotărât încă, nu ştiu dacă să îl personalizez. Şi cât de mult. Aştept să se încarce bateriile acestei ingenioase jucării şi povestea va continua…

5 răspunsuri to “Acasă”

  1. junkee said

    Am facut de curand o jucarioara d’asta unei fetite de vreo 6 ani. Cand am deschis initial cutia, ca sa verific daca functioneaza sau nu, si am inceput sa ma joc cu acel animalut, nu mi-a venit sa cred ce am vazut. Aceste jucarii minuscule se pot isi pot gasi prieteni prin intermediul internetului, in functie de nivelul la care au ajuns pot „cumpara” diverse atribute noi ( in termeni „maturi” se numeste update, ori chiar upgrade) . Poate trimite prin bluetooth mesaje celor din retea, etc.
    Asta nu mai e jucarie. Sau, cel putin nu pentru copii nostri. Pentru ca eu am facut cadou aceasta jucarie (cu gandul la primele animalute virtuale, care beep-uiau de doua ori cand le era foame si de trei ori daca erau bolnave)unei fetite de 6 ani care locuieste in Izverna, un loc unde telefonul era bun doar ca sa-mi arate ora, intrucat pe harta operatorilor de telefonie mobila aceasta localitate nu exista.
    Ce sa spun? Sa-l stapanesti sanatoasa, si.. baterie vesnica.
    Si La Multi Ani! pentru maine.

  2. umbre said

    daca mai primesti si acum, Multi Ani Fericiti! cu surprize cat mai placute si cat mai dese:)

  3. nedeia said

    Primesc mereu, multumesc frumos 🙂 29 de ani nu e o varsta rea, nu? :))

  4. umbre said

    se putea si mai rau:))) glumesc, scuze:P

    Varsta e atat de buna pe cat ti-o faci si pe cat iti e sufletul de tanar…Multi multi inainte si sa te bucuri de toti:)

  5. Aurora said

    Multi ani cu pace, iubire si voie buna!

Lasă un răspuns

 
